24nov

Efter jag och Katarina var i Subiaco igar akte vi vidare till Stirling i norra Perth for att hamta upp min biljett till Foo Fighters av en trevlig prick. En kille som gillade att dyka i Swan River och fiska rakor och krabbor. Precis vid metro stationen ligger IKEA, sa vi var absolut tvugna att ga dit. Kande inte att jag "fortjanade" det riktigt an dock, det var ju inte lange sen jag var i Sverige! Men det var harligt att se all julbelysning och fa lite julkanslor. Gick in pa IKEA foods och shoppade lite svenskt godis..och pepparkakor. En present till en van pa jobbet som fyllde 21 igar.
Pa kvallen akte jag in till Perth och gick an en gang till den indiska restaurangen som serverar vegetarisk buffet. Maten ar sa brutalt god! Det ar verkligen min "day off treat", da aker jag dit och ater god mat.
Det ar 37 (!!!!) grader i dag. Man blir sa trott av varmen forsokte ta en siesta men det gick inte alls!
Nu ska jag snart cykla till jobbet pa Cappucino strip. Jobbar i helsvart. Kommer dooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0