18NOV11

I gar hade vi ett par pa restaurangen som firade mannens 50 ars dag. Kvinnan hade ordnat med stora, lila ballonger
(med helium) som vi satte ut pa deras bord. Jag var excited for att jag visste att jag skulle fa ta hem dessa ballonger efter jobbet i fall de inte ville ha dem. Jag ville gora mina roomies har hemma glada.
I slutet av en slitsam fredag kvall tittade vi alla pa de har ballongerna, och insag att hey, det ar ju helium i dem! Och vad hander nar man andas in helium? Ratt som det var satt vi dar och inhalerade helium och hade hur kul som helst.
(Nar man inhalerar helium forvrangs ju rosten sa man later som en smurf).
Motte darefter up Jay och Rich hemma hos oss. Rich ar en helt brilljant musiker, sa han larde mig latar pa gitarr. Hade vi orkat sa pratade vi om att aka in till Freo och kora lite gatumusik. Hade varit grymt roligt att fa vara med om. Men vi stannade hemma, fikade (Rich ar helt amazed over att vi har ett ord for att fika i Sverige) och tittade pa Rush Hour 2.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hej Nicole:) Verkar som du fått det bra där nere ändå! men jobb på direkten och allt:). Vad kul!!! Hur är planen i januari och våren för dig sen?? Jag har blivit sugen påa tt jobba i Australien ( kanske). men ditt visum går ut va?? Så du drar vidare eller ;)? Ta hand om dig! Saknar dig:) kraam

2011-11-19 @ 12:10:39
Postat av: maja

jag vill ha en skypedate inom kort...

2011-11-20 @ 16:28:18
Postat av: ertz

Hej nikki. Verkar som du har tagit bort mig från fejjan eller nått... kan iaf inte svara på ditt mail. Fixa det :P

2011-11-22 @ 11:51:23
Postat av: Mariel

Nicole har ingen FB längre, kolla längre ner på bloggen!

2011-11-22 @ 18:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0