Livet lever vidare


Jag ursaktar for en hemskt trakig blogg. Det har varit en relativt lugn vecka! Hanga i hemmet under de regniga dagar som varit med fina vanner, aka upp till Perth for tapas & jazzklubb (Ellington, sa himla bra, jag har borjat alska jazz nu bara for det),  jobb och allmant Freo-hang.
I gar var jag och Katarina pa hugget och kollade flyg hit och dit igen!
Och jag har nu bokat mig ett flyg till Melbourne i slutet pa januari dar jag antligen ska fa traffa nagra ENORMT efterlangtade manniskor! Det blir aven att fira det kinesiska nyaret (som obvioulsy ar stort i Melbourne eftersom hela Melbourne central kryllar av asiater!) och dessutom Australia Day! Det blir absolut ett perfekt
avslut pa min vistelse i Australien for den har gangen, innan jag lamnar landet och aker till grannlandet - Nya Zeeland! Biljetterna dit ar aven bokade! SKA BLI SA SJUKT KUL! Aven om jag ar enormt nostalgisk over att jag ska lamna Australien...
Sa lange lever livet vidare i Fremantle.
Imorgon vankas julfest i North Freo med Kattas jobb. 1930 tals tema! Woop, woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0