I mitt huvud

Det har hant en del grejer de senaste dagarna. Katarina bor ju har now days sa vi spenderar dagarna med
matlagning och att dricka vin i tradgarden. Vi har satt en liten jordglob pa bordet dar ute sa nar vi sitter dar
stirrar vi oss blinda pa den och drommer oss bort. Det ar skitharligt!
Om en vecka fyller vi ar och vi forsoker att komma pa nagot storslaget vi ska gora. Vi har lite olika ideer an sa lange. 20 ar ar ju stort, i alla fall for oss, men i Australien ar det the big 21 som firas.
Vad vi vet ar att det ar tre dagars firande nasta vecka. Pa mandag ska vi pa en Christmas Function med hennes jobb med 1930tals tema. Pa tisdag och onsdag fyller vi ar. Ser verkligen fram emot det!
I morse fick jag ett samtal i fran en kvinna i Melbourne som fragade i fall jag ar intresserad av att jobba som servitris i Brunswick. Jag berattade att jag dock ar i Perth for tillfallet. Hon hade fatt tag i mitt nummer via en man som jag serverade pa ett stort event i maj tillsammans med Sonja och Ingo. Det var ett sicilien gala med over 250 pers och jag serverade huvudbordet. En man vid det bordet, som ar "president of Italian Social Club in Melbourne" bad om mitt nummer och nu, hundra ar senare, hor de av sig. Det var kul, men vad de inte vet ar att mitt visum gar ut men de bad mig att ringa nar jag kommer tillbaka till Melbourne i januari.
Just i detta nu hanger jag pa airasia.com. Vi satt vid datorn redan klockan tolv i gar da de slapptes ett gang billiga asien biljetter och som vi nu forsoker sno at oss MEN det ar helt stopp pa sidan. Det ar extrem ko och man far vanta i ar, vilket ar super frustrerande! Vi vill ju ocksa ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0