- - -

Jag och Jay satte banken utanfor mitt pa grasmattan i gar formiddag, filosiferade och njot av sommar regnet. Vi blev dyngblota men det spelade ingen roll. Det var ganska jakla bra faktiskt, fast vi bada hade en riktig skit dag. Vi kunde inte satta fingret pa vad det var, vi hade ju egentligen inget att klaga pa alls. Men vi kom fram till att man egentligen borde alska nedgangar eftersom det innebar att man da uppskattar uppgangarna sa mycket mer. Om allt vore sa fantastiskt hela tiden, hade man ju inte vetat vad fantastiskt ar overhuvudtaget. Allt behover ju en motsats. Om inte hat existerade hade vi inte vetat vad alska vore. Samma med natt och dag.  Och mangder med andra saker.
Helgen har i alla fall varit great. Mycket jobb och mycket turister har borjat stromma in i Fremantle. Det ar sa mycket folk overallt hela tiden, vilket skapar en helt underbar atmosfar i den lilla hamnstaden. Seglartavlingarna (varldsmasterskapen) har namligen precis borjat.
Vi firade Lenas fodelsedag med en BBQ med massa folk pa stranden i lordags. Sa himla underbart!
Traffade en hel del harliga manniskor, njot av South beach, massa god mat osv. Sa vill jag med spendera min fodelsedag! 1 vecka till! Hur ofta kan en decemberfodd som jag fira fodelsedagen pa en beach?

Kommentarer
Postat av: VERA

ÄLSKLING vad är din mail så skriver jag ett sjukt jäkla långt uppdateringsmail till dig. känns konstigt att vi aldrig hörs. pusspusspuss. jag ska fixa nytt abonnemang så vi kan ringas.

2011-12-06 @ 02:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0